BOEK ‘Diversiteitscommunicatie: verbindende communicatie & marketing’
We leven in een kleurrijke samenleving. Burgers gericht aanspreken vraagt meer van organisaties dan ooit tevoren. Hoe leggen we de brug naar diverse burgers en gebruikers die (digitaal) allemaal verbonden zijn met elkaar?
Met het concept diversiteitscommunicatie prikkelt Studio Sesam de lezer om verbindend en geloofwaardig te communiceren, ook naar die groepen die te maken hebben met sociale ongelijkheid en discriminatie.
Ingrid Tiggelovend – een geëngageerde communicatie- en sociale wetenschapper – heeft hiervoor dit praktische boek geschreven: Diversiteitscommunicatie – verbindende communicatie & marketing.
Interesse? Je kan dit boek met KORTING bestellen via deze link. Dit gedurende de komende 4 weken. Bij aankoop vul je gewoon bij ‘Waardebon toepassen’ (in Winkelwagen) de volgende code in: DIVERSITEIT5 (het cijfer 5).
Normale prijs: 22,95 euro/stuk – prijs met korting: 17,95 euro/stuk